Subject: Fw: Topi Pääsküla elektriprojekti KK
From: "Rait Valgma" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jul 2024 20:34:33 +0300

Tere

Edastasin Laur Kõivile teate, et tegelen elektriprojektiga IP3628 ise
edasi ja täiendasin veel katete taastamise osa, lisades sinna DWG joonise.
Muus osas võrreldes eelmise kirjaga muudatusi ei teinud. Palun antud teade
talle edasi anda, et ta teaks täiendavad kirjad/info seoses antud
projektiga siiski mulle edasi saata.

Parimat
Rait Valgma
Projekteerija

Stromtec OÜ
+372 5855 9845
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

  _____

From: Laur Kõiv <[email-masked]>
Sent: Monday, July 29, 2024 20:18
To: Rait Valgma <[email-masked]>
Subject: Automaatvastus: Topi Pääsküla elektriprojekti KK

Tere,

Viibin puhkusel kuni 02.08 (k.a.) E-kirjadele ligipääs puudub ja neid
automaatselt edasi ei suunata.

a) Kui Teie kiri sisaldas kooskõlastuse või taotluse soovi, siis palun
saatke see [email-masked]. Sellele aadressile saadetud kiri
registreeritakse ning Teid teavitatakse 1-2 tööpäeva jooksul kas kiri on
omistatud täitmiseks mulle või teisele spetsialistile.

Palun veenduge et kooskõlastamiseks esitatav projekt või planeering vastab
meie varasemalt väljastatud tingimustele või uus taotlus sisaldaks siin
toodud andmeid: https://www.transpordiamet.ee/mahasoidud

b) Kui Teie kiri sisaldas soovi konsulteerida, siis palun võtke minuga
uuesti ühendust peale minu puhkust.

Juhin tähelepanu, et minu meiliaadressile tulnud puhkuseaegset kirja
automaatselt ei registreerita ja see läheb arhiveerimisele. Vastuse oma
kirjale saate täites eelpool toodud punkte.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>